donderdag 19 november 2015

Kersthaaksels 1: peperkoekhuisje

Voor de kerst, die in aantocht is, heb ik een leuk aantal patroontjes gevonden,
die ik in de loop van de weken met jullie zal delen.

Het allereerste patroontje is het peperkoekhuisje van Drops design.
Klik hier voor het patroontje.
Het hartje heb ik vervangen voor het hartje van 'Blij met draadjes'.
Deze vond ik qua vorm mooier.
Voor de beschrijving van het hartje, klik hier.
Als laatste heb ik het randje rondom het huisje op mijn manier gehaakt.
 

 

21 opmerkingen:

  1. Erg leuk huisje! Ben benieuwd naar je volgende creaties!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gehaakt lieve Gerda ...
    Ben benieuwd naar de volgende ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk! Wij krijgen hier ook al zin in kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn erg leuk.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk. Ik heb hem ook gemaakt, een grote. Echt heel leuk.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn ze leuk! Volgend jaar zal ik maar flink op tijd beginnen dan kunnen ze als kerstkaartjes de deur uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie huisjes! Gezellig en vrolijk. Je moet me maar eens laten zien hoe je die gekleurde 'knoopjes' maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat leuk, Gerda! Past helemaal bij die andere, die we al gezien hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In het echt zijn ze nog mooier!
    Je zou er bijna een hapje vanaf snoepen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat de kersttijd er weer aan komt. Goed idee om nu al te beginnen met de kerstversiering. Leuke koekhuisjes. Jouw aanpassingen maken de huisjes echt mooier.
    Dank je voor de links en uitleg. Ik ben benieuwd wat je nog meer gaat maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief dat je je vondsten met ons wilt delen. Deze vind ik heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Die heb je echt heel gaaf gemaakt. Veel plezier met de volgende haaksels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk huisje. Misschien kan ik er nog een paar maken voor de kerst...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi huisje is dit geworden. Weer een leuke periode met leuke patroontjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke huisjes!! Begin langzaam aan zin te krijgen in de Kerst!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige huisjes, prachtig gemaakt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen